▸ woot! woot! ade BLOGGER baru.!^^ ... ♬
Wednesday, January 26, 2011
♥ posted at: @8:59 PM


perghh~ suda 3 hari kot aku meLEPAKkan diri kat rumah.. semuanya gara-gara poket aku tak de $$$ yang ada cuma rama-rama yang berterbangan tiap kali aku jenguk poket tu.. huhu.. -,-"

tapi hari nie agak CRAZY + CROWDED kot hari aku.. ngee~ sebab ape? tu dia, si kembar a.k.a cik Anur and cik Ain datang lepak sekali.. eleh~ dyeorg datang sebab rindu kat aku + nak mintak aku tolong decorate blog dyeorg..


haa~ nie la cik Anur! ^^
cun kan? kan?
nak kenal? cari sendiri kat MUKABUKU~


nie pulak rupa baru blog cik Anur 
selepas didecoratekan~
ala2 sweet-sweet chocolate gitu~ ^^


huhu..
ini la kembar budak GEMOK yang kat atas uhh..
cik Ain namanya~
nak kenal?
macam biase ler, MUKABUKU ade.! ^^


uhh~ pinky-pinky blog dye..
I loike.! hehe..XD

hee~ kalau la korang tengok camne GILA nya budak-budak tuh tadi, peh, konpom lari pecut sampai ujung dunia lah.! HAHA.. sampai-sampai je kat depan rumah aku, terus jerit,peluk aku. erk. biase lah kan, semua orang RINDU aku.. cewah! *perasan jap.hehe*

Myn, kau patut BERSYUKUR tak jadi datang tau.. hahah.. tapi, end of the day best kot.. si gemokk and si tembam tu belanja aku makan + topup.. kyaaaaa! muah!muahh! kat korang.. HAHA.. XD

p/s : layan dyeorg lagi penat dari layan budak kecit.. HAHA.. peace wifey! =p

p/s/s : link blog dyeorg ada pada nama-nama dyeorg.. jom-jom terjah blog baru uhh.! ^^

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011