▸ 23 Mac. hari amek result. ... ♬
Wednesday, March 23, 2011
♥ posted at: @10:33 PM


sorry gamba xbape jelas.
cam fon murah. -,-"

haha. aku cuma mampu dapat kan result macam tu jep? heh. masa mula-mula dapat slip tu, aku cuma pikir 'nak kredit, nak kredit'. so, bila dapat result macam tu aku memang dah bersyukur gila lah. tapi, bila aku pikir-pikir balik, orang tak tanye kredit ke hape tapi orang akan tanye berapa A? then bila aku jawab 5 JE, erk. terasa sangat rendah dan kecik jep diri aku nie. -,-"

*sigh*

tapi.. kalau aku nak menyesal sekarang pun tak de guna dah. result dah keluar. ini realitinya. ini hakikatnya. aku TAK BOLEH putar balik masa. *tetiba rasa panas mata aku nie* 

sebenarnya, aku tak lah kesah sangat pasal result yang tak bape nak gempak tu. aku cuma rasa emm sedih (?)  sebab... family aku macam tak amek kesah pun ape result yang aku dapat. there's no congratz, no gift, no motivation, and no condemnation. TAK ADA apa-apa. macam result aku nie result exam biasa. and my dad, dye dah tak ada. *sigh*

p/s : haha. aku memang macam budak-budak. so what? thats my feelings. 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011