▸ Lagu khas untuk 'awak'.. ... ♬
Sunday, March 20, 2011
♥ posted at: @6:17 PM



lagu nie aku tujukan kat someone yang amat-amat aku perlukan.

Boneca - Tunjukkan Aku

Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?

Oh…

*Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan, tunjuk sesuatu
Apa dia yang satu itu?

Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Chorus:

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

(Repeat *)

(Repeat chorus 2x)

Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu

Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?

Tuhan, tunjukkan aku


awak, saya banyak buat salah pada awak kan. kita banyak kali gaduh puncanya banyak dari saya kan? and even saya yang salah, awak jugak yang akan mintak maaf. saya ego kan wak? awak selalu cakap, dalam sesuatu hubungan, salah seorang kena mengalah. hm. awak sangat-sangat baik. awak ketepikan ego awak demi ego saya. 

kadang-kadang saya terfikir, sampai bila awak mampu bertahan dengan perangai saya? saya takut.. awak akan tinggalkan saya. tapi.. saya tau, awak sayang saya kan? awak tak boleh hidup tanpa saya sama macam saya tak boleh hidup tanpa awak. hubungan nie akan kekal sampai bila, itu saya tak dapat jawab. kita serahkan pada Allah k? 

sekarang nie, berikan saya masa. saya akan cuba ubah diri saya untuk awak.
saya sayangkan awak. =')

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011