▸ Dear future pakwe. ... ♬
Saturday, March 12, 2011
♥ posted at: @10:54 PM


malam nie aku nak tulis surat untuk future pakwe. erk. kes tiru the other khairul.? alaa, sikit-sikit je kot. lagi pun aku takat untuk future pakwe jep bukan tahap husband. haha.


Dear future pakwe,

gua harap nanti masa lu nak usya gua, jangan la guna cara mat rempit usya cikaro-cikaro sekalian yep. gua bosan kot. takat buat bunyi-bunyi cencorot tu sorry der, gua boo layan. so, cuba-cuba la belajar tektik dan teknik usya awek melalui drama korea ye. kasi romantik siket lelaki melayu nih baru gua pandang dua-tiga-empat kali. haha.

kalau takat lu pakai motor kapcai, cepat-cepat lah tuka dengan kereta ye. alaa paling koman pown lu pakai la myvi ke satria neo ke. jangan risau gua tak demand sangat nak lu pakai BMW. biasa la, gua kan baik hati. haha. hey, jangan nak kata gua meterialistik oke. gua nak lu pakai kereta sebab mende alah tu ada bumbung. so, tak de lah nanti bila hujan, gua basah pastu kene dok berteduh kat bawah jambatan ke hape. ape? lu kata macam tu la baru romantik? err helo, lu cuma nak tengok gua seksi-meksi dengan baju basah kan? kan? euwww gatal la lu.! -,-"

aha, syarat paling utama kalau nak jadi pakwe gua, lu kena sentiasa ada masa untuk gua. jangan bagi gua rasa macam orang single. paham? kalau lu abaikan gua, memang bye-bye la jawabnye~ gua dah bosan tau. ex-ex gua sebelum nie selalu abaikan gua. tapi gua tau lu tak kan buat macam tu kan? lu kan sayangggg gua ketat-ketat. haha.

eh ehh lu nak ada kekasih gelap? huh. big TAK BOLEH. cuma gua jep yang bole pasang kekasih-kekasih gelap ye. ehh gua double kan perkataan tu eh? upsss! haha. ala, gua simpan elok-elok jep. lu tak kan tau punye. so, bila lu tak tau, lu tak de lah rasa cemburu babi hutan and saket hati kan? dont worry la, hati gua tak de pown pada kekasih-kekasih gelap gua tu. hati gua hanya untuk lu. cewah!

kalau lu nak main mesej ngan gua, lu tak payah lah asek anta soalan-soalan macam 'tengah watpe' , 'da makan lom?' , bla-bla-bla. sangat bosan dude. lu cuba la kongsi ngan gua camne life lu hari tu. ceciter ceciter. panjang-panjang macam karangan budak SPM pun gua layan jep. tapi, nanti bila dalam citer gua ada terselit citer pasal kekasih-kekasih gelap gua, buat-buat lah tak dengar ye. sebab kalau lu merajok pon, gua tak kan pujuk. haha.

dalam poket lu, mesti ada duit kepok-kepok tau bila bawak gua pegi date. gua bukan nye ape, kot-kot nanty gua ternampak baju-baju yang menggoda nafsu shopping gua, lu tak payah la susah-susah pegi keluarkan duit kat ATM kan. dalam poket suda tersedia. cuma keluarkan dan hulur kat gadis kaunter pembayaran dengan senyuman. haha. nie yang gua sayang lu lebih nie!

err ape lagi ye gua nak cakap kat lu? aha, bonus la kalau lu pandai main gitar. sebab, gua memang senang cair tengok laki main gitar nie. feeling siod tengok pakwe sendiri mainkan lagu. haha.

k lah, gua nak end kan surat nie. semoga kita cepat-cepat jumpa ya. dan gua harap, lepas lu jadi pakwe gua, naik la pangkat jadi suami gua. gua dah tak saba nie. eh ehh tak saba apa tu? hahaha. lu paham-paham sendiri suda la. *bapak miang aku nih! haha*

p/s : gua rindu lu.

with love,
future awek lu. muah! muah! lalala~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011