▸ ohh aku meng'hupdate'! haha. ... ♬
Wednesday, March 9, 2011
♥ posted at: @6:17 PM


hahak. tetiba terasa nak gelak pulak bila tengok blog 'akuzaty' yang makin lama makin di'anaktiri'kan. bersawang kot! -,-" jiwa blogging aku makin hilang kot. haha. dulu-dulu masa sekolah, masa nak dekat exam, sempat lah jugak aku post satu/dua entry. tapi sekarang? heh. setengah entry pon tak nampak batang idung nye.

life sekarang macam mane? well, aku bz ngan kerja. ceh! macam lah kerja macam inchik PM uhh. haha. tapi betul arh aku bz. hey, life need more than 'blogging' rite. kalau aku tak kerja *baca : saje-saje amik cuti agung* aku keluar hang out.


time nie aku pi tengok wayang dengan sekalian geng ketupat. ehh ade jugak yang tak ada sebenarnya. -,-" kiteorang tengok citer DRIVE ANGRY. giler best! tak rugi tengok. >,<


eh ehh mane sesat pulak gambar nie? ahh lantak arh tepek je ler~ haha. sebelum tengok wayang, kiteorang pi maen game. alaa budak-budak sekola tak de kan? so, kiteorang pura-pura la jadi budak sekola. kalau tak nanty, rugi uncle tempat game uhh. haha. *cover jep. sebenarnye aku dah lama gian nak main game motor tu. hey, aku juara k untuk game tu! XD*

ahaa, kalau aku tak keluar pun, aku pi buad photoshoot. eceh! tak de lah photoshoot betul-betul. ape, ko hingat aku nie ANNAS EASKEY ke? haha. ala-ala photoshoot je kot. model aku? cik baby or sape-sape jep yang aku berkenan.

nie antara hasil nye. untuk hasil yang lebih baik, aku suka edit-edit. alaa edit kat picnik je kot. semua nya simple-mimple.







ade haku kesah hasil aku tak sebaik kau punye? HAHA. lebih di SINI. =)

em, ape lagi yek? aha! aku dijemput untuk jadi penulis di blog INI. well, ia untuk kongsi cerita antara AJ's family untuk jangka masa panjang. yela, kot-kot ter'lost contact' kep. err tapi.. aku tak tau la bila aku nak post entry kat situ. sebab.. blog yang nie pon macam dah nyawa-nyawa ikan jep. haha. >,<"

da lah, aku ponet nie. eden mau tido. adios!

p/s : nak jadi photographer bole? HAHA. berangan jep ko! -,-"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011