▸ entry khas untuk kazen aku yang baru bertunang. Tahniah!^^ esok@lusa giliran aku pulak. haha ... ♬
Sunday, March 20, 2011
♥ posted at: @1:21 AM


nota tak bape nak kaki : entry nie panjang, penuh dengan gambar, kureng ayat, gambar tak berapa nak TERBAIK sebab saya tak guna DSLR macam awak. =')

yuhuuu~ ambo doh kelek melaka doh! hok'aloh ambo kecek kelate? haha. lorat jek aku nie. hey hey, ini orang melaka laa. terpengaruh siket je pon ngan cara cakap oghe klate. huhu.

ekceli, 3 hari lepas, aku ikot rombongan meminang ke kelantan untuk aku kazen aku. bertolak malam rabu lepas. tapi, transit kat Shah Alam satu malam dulu~ ha, xmau citer banyak, kita layan gambaq je lah ye. hee~


nie pagi nak bertolak pi kelantan.
kiteorang pecah-cepat *baca: breakfast* dulu laa kat shah alam.
hey, take a look at the restaurant's name;
Nasi Lemak Cinta Sayang.
uhh~ I loikee! 
haha.


hak nie, kiteorang singgah minum cendol kat
perhentian Benta~
SEDAP!^^


nie pulak time stop kejap depan politeknik Kota Bharu
sebab tunggu busu aku~ 
siyes weyh, jual muka jep lepak situ.
coz port kiteorang tu betul-betul depan simpang. 
semua kereta yang lalu mesti pandang kiteorang. haha.
*kat tempat oghe, aku dok le kesah sangat~*


nie lah homestay kiteorang! 
besar+best~
just, kat sini ade masalah ayak siket lorh..
tapi still okey~


haa, sesape nak cari homestay kat area
Kok Lanas, boleh call inchik Adam nie ye..
ehem! siap promote nie, kena mintak komisyen siket nie.
hee~



malam tu, kiteorang makan BESAR PUNYE kat
Mustaqim Seafood.
bukak 4 table untuk 4 family, 
baru kena bayar RM106 jek.
peh, murah giler kot! 
trimas to kak Ain sebab belanje kiteorang~





Masa untuk buad hantaran!^^


tempat cincin! 
paling suka yang nie.
*dah mula terbayangkan aku punye~*
haha.


haa, nie la barisan hantaran.
pihak lelaki 5 dulang.
pihak perempuan balas ngan 7 dulang.
tema PINK!
ohh I loikeeee~


sebelah kiri : bakal bertunang.
sebelah kanan : jejaka jambu yang perasan hensem.XD
ehem. dyeorang nie kembau ye.
tapi...
yang terlebih jambu tu lebih GEMOK.
bhahahaha..
*mati aku kene belasah lepas nie*


hak nie lah mak kazen aku yang nak bertunang tuh..
fuh! muka fokus nak bagi sentuhan terakhir kat hiasan sirih tuh~
heheh.

dalam pukul 3 kiteorang gerak pegi rumah pihak perempuan~ 







suasana masa berbincang~
aku harap-harap main pantun-pantun.
tapi, xdak pun.
huhuhu.


nie lah hantaran dari pihak perempuan.
hak yang coklat tuh, aku ngan abg pojie dah kebas dulu~ 
hahah. *tak proper tol*






sesi menyarung cincin dan salam bakal mertua masing-masing~
hee~ sangat suka tengok kak Leha.
dye sangat-sangat chantek!
da ler wane pink~
huhuhu.



sesi ambek gambar ngan hantaran~ 
aku sure kazen aku time nie dup dap dup dap.
dah macam artis daa. 
hahaha.



SESUAI giler dyeorg nih!
semoga cepat kawen dan berkekalan~ ^^
*semakin naik semaangat aku nak kawen.uppss! haha* 


kek bertunang~ 
SODAP!! =p



haa, hak nie lah tukang kebas coklat hantaran tuh.


habis jep majlis tu, 
kiteorang terus vrom vroomm pi wakaf Che Yeh.
it's shopping time! *wink! wink!*


tuuu dia, dah macam lautan tudung dah~
hahaha..
tapi, ambo dok minat ah..
ambo dapat kecek baju jep~
ehem! ehem! ekceli aku bukan cuci mata tengok barang-barang kat situ.
tapi, aku cuci mata tengok oghe-oghe kat situ.
hahak! *muka gatai!XD*


aha! nie first time aku nampak selipar camnie.
tu yang agak jakun. hee~


eh ehh tertinggal pulak pic nie.
huhuk. CANON 600D tuh.
untuk majlis nie, ade gak amik photographer. 
yang pasti bukan aku or mereka dalam gambar atas nie~
dyeorang tu eksyen je kot! haha.
yang jadi photographer, adik ipar dyeorang gak.
hasil nya? TIP TOP!^^
so, sesape nak tempah photographer untuk wedding or engagement, 
boleh la contact Rozaimie Jamaludin Nuttyporter (FB).
ehem, promote-promote lagik~

Alhamdulillah, majlis tu berjalan lancar dan kiteorang pergi-balik dengan selamat. trimas la kat driver aku kiteorang, abe Pojie sebab bawak kereta ngan cermat. walaupun agak melambung-lambung jugak la tadi. hehe.


ehem! tuan punye blog pon 
nak tepek gambor gak lah kan..
*wink! wink!*
hehe.

k lah, aku nak tido. penat! dah kematu montot ku duduk dalam kereta sepanjang hari.. hahak! tak proper tol zaty nie. XD

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011