▸ aku la pekerja pertama yang tak suka cuti kot. haha. ... ♬
Friday, April 15, 2011
♥ posted at: @3:38 PM



jumaat. hari nie melaka dapat cuti umum ye. sempena pengisytiharan melaka bandaraya bersejarah. negeri-negeri laen, sila jeles. haha.

tapi.. bila dah cuti nie terasa borink lah pulak. takde buad ape-ape kot rinie. xkeluar. adesss... so, hari nie aku dok rumah, tido sampai tenga hari then bangun masak megi, makan time ! lepak-lepak on FB kejap then, mandi. haha. buruk tol perangai.

durhhh~ borink gilak !

nak keluar, malas la pulak. nanti duit lebur camtu jek dalam satu hari. heh. menjak-menjak dah kerja nie, aku jadi makin kedekut dengan diri sendiri. bila nak keluar duit tu, otak selalu je kacau ngan ayat, "jimat ! jimat !" haha. sengal tol. tapi.. aku still kalah dengan hobi karok aku tuh. kalau ikot kan hati, memang gaji aku habis kat tempat karok tu je la. -,-"

esok, hari sabtu. kerja ! huhu. bagus-bagus. takde lah aku mati kutu kat rumah nie. hee~

aha, aku tak dapat pegi interview untuk maktab. ceh. macam siod jep maktab xnak aku. eleh aku pun tak nak ler masuk maktab. jadi perosak anak bangsa je nanti. so, bersyukur la aku tak jadi cikgu eh.. sebab kalau tak nanti rosak anak-anak korang nanti. hahak.

p/s : aku masih tak nampak arah masa depan aku. -,-"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011