▸ emosi tak stabil. ... ♬
Friday, April 22, 2011
♥ posted at: @9:07 PM



awal-awal aku nak mintak maaf kat semua. emosi aku tak stabil sekarang. aku senang nak terasa, tangkap tachin'. siyes amaaaattt sensitip. maaf tapi kadang-kadang aku tak bole nak kawal emosi aku.

probs banyak? nahhh~ probs tu perkara biasa la kan dalam hidup aku nie. apedehal. tapi ntah le. sekarang nie, semangat aku nak sambung belajar takde kot. asek pikir 'nanti-nanti la sambung. taon depan ade lagi'. tak pon aku pikir, 'eleh, macam la dapat tawaran mane-mane U'. durhh! bila pale hotak aku dah penuh dengan ayat-ayat damn macam tu, aku sendiri jadi bosan nak dengar sane-sini cakap pasal sambung belaja segala bagai. rasa semak.

ha, pasal life 'cintan' aku tu pulak. heh. terasa macam hidup singleeeee memanjang je kot. dye bz dengan final sem dye. aku bz dengan keje, tido aku. dye utara, aku selatan. hm. aku dah cuba faham dye bz. aku dah cuba. tapi...

kat tempat aku kerja tu ada la satu couple nie. siyes do, aku jeles tengok dyeorg. even ada gado pun, still maintain sweet jep. pakwe dye jaga dye gila-gila kot. pakwe dye sentiasa ada bila dye perlukan. heh. best.

aku nak. ntah bila dapat. siyes aku rindu zaman couple sama sekola. aku rindu couple dekat-dekat. salah ke?

dah, emosi aku tak stabil balek. out.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011