▸ yeah. semakin gilllooossss di KMM. ... ♬
Wednesday, June 22, 2011
♥ posted at: @4:22 PM


gillllooosssss !

haha. life kat KMM tersangat lah B U S Y sekarang. penuh dengan tutorial menggunung, kuiz-kuiz gila kentang, pastu ade lagi aktiviti kolej yang durhhhhh buat aku tertanya, "perlu ke aku pegi ?" -,-"

well, FYI, mr. lappy aku dah selamat dua minggu dok kat KMM nie sekali dengan aku. guna wifi kolej yang err macam chipsmore, kejap ada, kejap xde. haha. ape pun, tetibe aku tengok demam FB melanda roommate aku. lagi-lagi malam tadi. siap amek turn nak on9. haha. salah aku ke? nope rite.

sejak akhir-akhir nie, aku dah mula la rasa have F U N jugak dok dalam kelas uhh. haha. mana tak fun nye kalo tiap-tiap hari ko ngadap budak sengal macam sorang classmate aku nie. der, dye ex-pdt yang mengong tahap cipan kot. hobi dye kacau orang but bagi kiteorg hobi dye tu, annoyed kan orang. haha. bole dikatakan tiap-tiap ari lah aku gado ngan dye. bukan aku je, ngan classmate laen pun. haha.

yeah, roommate aku dengan aku sekali semakin liat nak bangun ye. tahniah. haha. ceh, kalau masa first week kat sini dulu, pukul 4 dah bangun dah. sekarang? 6.30 la kot. haha. kami penat la guna otak sepanjang hari. sila faham.

weyh, next month dah ada exam mid sem yang first. giler dowhhh. cepat nak mampos. -,-"

aku still lagi merangkak dalam chemist. T.T tak tau la nak wat camne. adesss. yang aku boleh pegang sekarang math n bio je kot. fizik pun macam lalang je nie. huwaaaaaaaaaaaa.

homesick ? pecah rekod kot. aku tak pernah lagi nangis kat sini sebab rindu rumah. haha. mungkin sebab life yang tersangat lah bz an. so, aku terlupa kat rumah aku jap. hee.

tapi weyh, aku rindu rasa hidup dalam jasin gila-gila ahh. kat KMM nie, nama je dok dalam melaka gak. tapi siyes terasa macam dok kat luar melaka. ye'a, kan dah campor dengan budak-budak negeri lain. adesss. cakap pun kena la cover siket. penat tau tak cakap baik-baik nie. haha.

aha ! baru first month, dah ada 2 kes jadi kat KMM nie. sangat memalukan kaum hawa ye. ade gurlsss kantoi minum arak kat blok asrama lelaki and, ade couple kantoi buat ehem ! kat blok lelaki jugak. durhhhh. baru first month kot. agak-agak la weyh. time weekends kua la cari hotel-motel kat lua tuh. tak de sape pon kacau. nie, buat dalam kolej. bala. bala. -,-"

err ape lagi aku nak update nie ? haishhh. banyak lagi aku nak citer nie. tapi masa tersangat lah gedik-gedik maen kejar dengan aku. da la. chow dulu. adiosss !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011