▸ after a while. I'm still alive. ... ♬
Sunday, July 17, 2011
♥ posted at: @2:14 AM


life gets harder and harder.



yeah. hidup kat kmm nng giler dowh. dalam seminggu tu, aku paling benci hari selasa n khamis. gillleerrrr bz. macam-macam nak kena hantar. plus dengan quiz yang tiap-tiap minggu ada. tuto lagi jangan lah citer an.

P E NA T lah weyh.

siyes penat dowh. otak tiap-tiap hari nak kena perah nak telan segala ilmu. hey, sape cakap study tak penat? gile kot. tapi. aku tak de pilihan lain dah. just matrik fast-track yang ada. kena lah kunyah, telan dan hadam life kat sini.

but luckly, I've found my new bestfriend in here. well at least I'm the one who thought him as my bestfriend.

Moon. lelaki. bekas budak MCKK. ketua praktikum aku so dye memang banyak berurusan dengan aku sebab aku kan penolong praktikum. durhhhhh~ not available bcoz moon dah ada star dye. so, there's no S C AN D A L I S M between us. note that oke.

masa mula-mula kiteorg masok KMM, aku takde lah expect dye nie jenis macam budak-budak tempat aku. ye'a, budak MCKK kot tu. aku ingat an dye jenis budak smart-smart tak de lah buat perangai sengal-sengal ubi tu. and masa tu aku tak de pun bercakap sangat dengan dia. maybe sebab malu kot. haha. Akuzaty M A L U ? durhhhh~

then dah lama-lama, ehh boleh ngam pulak perangai dye dengan aku. dalam kelas aku suka je ngutuk-ngutuk dye. and dye pon lawan balik. asek gado-gado jep. tu yang best tu. haha. tapi... ketua aku nie ade err habit yang agak tak senonoh ye. dye suka benau copy aku punye kerja. padahal ada je orang laen punye kerja yang bole dye copy. dah la copy aku punye, then nak kutuk2 kerja aku. siod jep. haha. memang macam bagus jep budak tu.

tapi yang baik nye dye nie, dye support aku bila aku citer probs aku macam bila aku tension an. pastu kadang-kadang dengan gado-gado kteorg tu, aku boleh terlupa sekejap probs aku tu. kelakar kot bila tengok muka bengang dye bila terkena ngan aku. hahaha.

aha ! now, aku n dye da ada nama baru~ I'm IPIN and he's UPIN. haha. nama tu come out lepas aku tengok dye maen bola, lari kedek-kedek kat tengah padang macam upin. then, dalam kuliah tetibe dye bagi aku nama ipin pulak sebab aku kecitttt. haha. then, melekat pulak nama tu sampai classmate n member-member laen pun panggil macam tu.

so, bila dah dapat nama upin-ipin tu, lagi lah aku terasa dekat ngan dye. rasa macam ada kembar. rasa macam ada abang. ohh da lama aku nak rasa ada abang yang bole protect aku kan. now, aku jumpe upin. aku bersyukur sangat. but, still, i've to control myself rite to not fall in love with him.

nahhhhh~ I'm just consider him as my bro laa. seriously !

lately, I've B I G problem. really BIG one. and, there's no one else crossed in my mind except him. it was at 2++ o'clock in the morning. and he had gone to sleep. but, still, he pick up my call and heard my tears. he just sooo nice. but, on the next day, he came to me, and be devil. dye ejek-ejek aku pulak sebab aku kuat nangis. ee, geramm gilerrr. haha. tapi, tu la yg buatkan aku terasa ada abang. bila kata siblings, of corz ada gado-gado kan. tapi ada masa nye pulak, saling protect antara satu sama laen. :)

haishhhh. da panjang pulak entry aku story pasal dye. ape, besar sangat mandat dye nak mencapub kat blog aku? haha.


this is my Upin.
gemokkk rite? HAHA.
no lah. dye xgemokk / pendek pun.
but still, I'd LOVE to call him with those names.
ngee~ XD

lagi 3 hari befday dye.

lagi 2 minggu aku exam.

p/s : I'm single now. no more mushy lovey dovey thingies. I'm not worth to anybody. byeeeee love thingy.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011