▸ sick and tired of this shit . ... ♬
Tuesday, July 19, 2011
♥ posted at: @4:59 PM



penat. penat. penat. tiap jari kot aku sebut perkataan tu. tapi tetap, rasa penat tu tak hilang.

hari nie, aku penat bukan sebab study. aku penat sebab hati aku simpan banyak rahsia, banyak masalah. aku tak boleh kongsi dengan orang lain, sangat sangat sangat sakit !

aku dah burn satu kuliah tadi. langsung tak boleh fokus. aku nangis, aku nangis. tak de sorang pun sedar. ohh yea, lupa ke aku kan hebat dalam menipu, berpura-pura nie. tapi.. tetap kantoi dengan upin. dye je yang selalu nampak setiap perubahan aku sekarang. aku hampir keluarkan rahsia tu. tapi ia terhenti. aku tak nak dye benci aku jugak.

cukup lah.. cukup lah ada seorang insan yang tengah benci aku teramat sangat sekarang nie. aku tak nak tambah lagi. aku tau aku jahat. aku hina kan. tapi.. aku pun nak diberi peluang untuk berubah. aku nak jugak dimaafkan. hidup aku tak tenang sekarang. kadang-kadang sampai rasa nak mati pun ada. dengan segala masalah yang bertimbun nie. hidup pun tak guna.

hm. manusia hina macam aku nie tak layak ke walaupun cuma nak dapatkan kemaafan? aku benci diri aku. benci teramat sangat ! aku bodoh !

p/s : hati aku mati.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011