▸ R I N D U and I'm sorry. ... ♬
Thursday, July 21, 2011
♥ posted at: @5:56 PM



well hari nie aku habis kuliah pukul 4. balek bilik, err nak buat ape ehh?

ON9 !

durhhh~ on FB tersangat lah busannnnn. then, aku bukak blog. ha, baru ada life siket. blog walk, blog jog, blog sleep sume aku buat. haha.

dah penat, aku blog walk kat entry lama-lama. siyes rinduuuuuuu dowh. rindu life aku yang dulu. rindu zaman sekolah. rindu gaduh-gaduh. rindu hang out. rindu Anis, Dila, Anor, Baby, Aina, Ain, Chik, Myn, Shuk, budak-budak Beta, budak-budak karaoke, budak-budak busten, budak-budak rempit *?* haha.

siyes dowhhhhh aku rindu koranggggg! ='(

Jasin, I miss you damn much !

sekarang, life aku siyes tersekat dalam kolej nie je. hari-hari rutin yang sama. bangun pagi, pergi kuliah, tutor, amali. balek kuliah, rehat-rehat jap. malam, study group. penat kot. tapi... luckly, tak de lah busan sangat kan. dengan ada nya list baru budak-budak sengal import dari MCKK tuh, tak de makna nya life aku bored. haha.

tapi kan..

em, aku dah jarang gilerrrrr spent masa dengan member-member baek aku. even dalam satu kolej, still macam apart gile-gile lah. exspecially Anis. em, aku tau ko terasa aku jauh dari ko kan. aku asik dengan upin. I'm so sorry. bukan aku nak elak or tak peduli kat ko lagi. aku tak lupakan ko pun.

tapi.. aku banyak spent masa dengan dye pun sebab kiteorg sama kelas. study benda yang sama. buat task yang sama. kumbe sume pun sama. lagipun dye macam abg untuk aku kat sini. ko tau x, aku dah jadi macam budak kecik sejak masuk sini. sekarang banyak gila probs. satu-satu datang. I dont know why but, I'd need him as my bro. only as my bro.

aku dengar, ko risau bila aku rapat dengan dye. kenapa? takut aku falling ? nope la sis. aku tau batas. so, dont worry k. and again, I'm so sorry sebab jadi alang yang teruk.

sejak akhir-akhir nie, aku banyak sakitkan hati orang yang aku sayang. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. apa lagi yang patut aku buat supaya hati orang sekeliling aku tak sakit? just die? hmmm.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011