▸ ehem ! akuzaty hidup lagi yeee :) ... ♬
Wednesday, August 10, 2011
♥ posted at: @12:17 AM



hello peepss !

macam biasa lah lama tak menaip nie sebab gua bz kan. korang ape tau life budak-budak matrik macam mana gillossss nye. haha.

well, a few little thingy happen in my life. skunk, aku dah pakai contact lens yee. wahhhh zaty maju. haha. macam shit kena nganjing. -,-"

ohh yeah. aku dan si dia sambung balek. haha. nie paling lama putus kottttt ! huwaaaa. tak nak jadi lagi. err hari tu balek rumah, tetiba mama cakap pasal bertunang segala bagai. and I was like, 'what the .... ?' O.o selama nie mama tak pernah kesah pun ngn BF aku. then, tang dia nie pulak mama tanya2. pelikkkk gua. haha. tapi kan, kalau aku betul-betul bertunang dalam tahun nie best jugak kan. and then, I'll know how to give commitment to my love.

erm, what else huh? aha, aku baru jep habis mid-sem exam lat week. and it is damnnnnn hard. terutama nya math. aku macam ada probs ngan my careless-stupido-silly mistakes yang tak habis-habis tu. takut fail jep math aku kali nie. T.T buttt, aku suka gile ngan physic skunk nie. kalau dulu aku nak drop physic, nak amek bio jep. skunk dah terbalek pulak. haha.

here some of my new pictures in KMM :)


aku ngan kak ros :)
nie la roommate aku yang chubby+comelll.
haha.


aha, nie la abg long gua.
P O K W A N G.
haha. 
siyes, dye memang layak jadi abg long antara kteorg.
even bila ckp ngan mak, guna 'adik' kan.
ahaks! comelllll gilerrr~


U P I N & I P I N
aku ngan kembar aku.
ehem ! tak de affair pape k kteorg just like siblings.
most budak2 KMM ingt kteorg couple.
durhhh~ meh dok satu meja ngan kteorg,
tengok, dengar sendiri macam mana aku ngan dye borak.
upin gemok pendekkkkk !
haha.

da lah, ngantokkkk gile nie. chow cincau !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011