▸ Upin's birthday ! ... ♬
Tuesday, July 19, 2011
♥ posted at: @6:32 PM


ohh yeah. forget about those shit thingies I'd said before.

today is my twin's birthday ! ngee~ Upin semakin tua yepp. da lah da ada uban. upssss ! haha. so, semoga ko sentiasa success menjadi seorang genius bro. sempena birthday ko, aku nak puji siket la. dah tetiap hari ko kena kutuk ngan aku kan. haha.

okie2. ehem ! actually, ko tak gemok pun. ko kurussssss sangat. ko pun tak de lah pendek mana. ko tinggiiiiiii sangat. aha! ko hensem gilerr kot. sebab tu banyak peminat nokkk. haha! ko tak macam bagus pun tapi ko memang bagus. nama pun G E N I U S kannnn. haha. dah. dah. kembang kang atok tu.


haaa. terbukti kan 
ko memang 'kurus' + 'tinggi'~
hahaha.

Uwekkkkkkkkk! =p


nahhhhhhh~
he's not studying.
he's already a genius rite.
hahaha.

ehem ! tie pink-minky tu birthday present dye dari aku ler. jambuuuuuu kan. haha. dye kata dye suka. ehh bangga lak aku. of corz larhhh. haha.

ape pun, HAPPY BIRTHDAY mokkkkkk ! semoga panjang umur dan bahagia dengan your beloved star selalu~ :)

p/s : ehem ! segala pujian aku yang melambung tak hengat tu betul-betul pujian ker? dunno~ dunno~ haha. but, seriously, he's a good brother for me. :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011