▸ I'm happy with my blogspot.com . :) ... ♬
Monday, January 9, 2012
♥ posted at: @12:30 AM


nee. malam nie macam kebosanan nak menghadap buku. so, aku nak post entry yang entah-sape-nak-baca-ntah. boleh ? boleh jahhhhh. haha.

well, dah masuk tahun baru kan. *tak habis-habis dengan tahun baru kau, zaty* and aku still berblogging. aku start berblogging dari tahun 2009. lame la jugak kan. dulu kan, saje-saje je kot nak join dunia blog nie.

mula-mula blog macam cikai-cikai jep. then, belajar edit sikit-sikit. asalkan boleh lah kannn. haha. time first-first blogging, pehhh edicted giler kot nak post entry baru. dalam satu hari tu kadang-kadang aku boleh post sampai 5 entry tau. alaaa entry yang ntah hape-hape. baru lepas tengok titanic pun aku post. ahaha.

then, aku selalu gak la buat review pasal novel-novel or movie-movie yang aku baru lepas baca. bajett jep nak jadi tukang komen kannn. asalkan ada entry yang nak dipost dalam satu hari tu. hee.

time nak dekat spm lagi laa rajin aku post-post entry, rajin blogwalking. most of the time bile aku online, memang aku dok dalam dunia blog laa. kenal dengan web geng blogger lagiii. betul laa cakap cikgu aku, time nak spm tu tak yah nak online sangat. nanti bila dah habis spm, jadi bosan nak online. like seriously, memang punnnn.

bila aku dah habis spm, aku dah kerja. dah penat. dah syok keluar jeppp. so, aku terlupa dunia blog kejap. hehe. and then, tahun 2011 aku masuk Matrik. lagi lah bz kannnn. tak de masa nak post entry selalu. lagipun aku duduk hostel. bila weekend je aku keluar. so, ada story pun bila aku keluar lah kannn.

aha, blog aku pun skrg dah bertukar link. hard gila kot aku nak lepaskan akuzaty.blogspot.com tu. tapi.. atas sebab-sebab tertentu, aku tukar jugak. well, new year, new life, new colour, new blog and new me. new me? durhhhh. I'm still the same person. I'm still akuzaty.


skrg, aku blogging sebab ini la diari aku. tempat aku bercerita tentang life aku. tak kesah lah orang tak nak baca pun kannn. followers  tak ramai pu tak peee. lagipun yang rajin baca blog nie pun member-member aku jeppp. masing-masing dah jauh, dah jarang contact, so, dari blog-blog laa kiteorg follow citer-citer life member-member. :)

okey cukup. nak tido. byeeeeeeeeeeeeee.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011