▸ My dearly diary full of our L O V E story. :) ... ♬
Monday, June 11, 2012
♥ posted at: @2:49 AM



Everyone has a diary rite? but mostly nya perempuan laa. hehe. selain blog nie as my online diary, aku still ada satu lagi diary yang ' R E A L '. tapi, selalu nya orang akan tulis semua perkara yang berlaku dalam life dyeorg tanpa mengira apa pun hal tu. aku punya diari pulak, khas untuk cerita-cerita, kenangan-kenangan antara aku dan ehem! siapa lagi kalau bukan Amar Aizat bin Rozali tu. :)

satu buku nie penuh dengan kenangan-kenangan selama setahun kteorg study kat KMM. bermula dari masa aku dan dia jadi best friend, close friend and now, in L O V E relationship! benda yang kecik-kecik pun aku tulis. haha. kekwat tol aku nie.

actually, gambar buku yang tengah-tengah tu bukan la diari yang asal. tu yang aku dah salin semula. sebab, diari yang asal tu aku dah bagi kat si dia atas permintaan ramai dia. jenuh jugak la aku salin semua. awak, diari tu bukan free of charge tau. kena kasi upah! hahah.

nie first time kot aku buat diari-diari bagai macam nie. selalunya *masa zaman sekola* dah tulis dalam 5-6 helai, phiungggggg~ diari aku dah melayang ntah ke mana. pastu beli buku baru, buat diari lagi, then hilang lagi. hahaha. hangat-hangat tahi ayam tol! -,-"

dalam diari tu, bukan semuanya kenangan manis je. ada gak kenangan yang masam pahit. lagi sentimental, dalam diari yang asal tu, siap ada titisan hingus+air mata aku sebab nangis masa tulis tu. hahaha. hambek la wak buku yang ada hingus-hingus saya tu. kuikuikui. tapi dia kata, itu la yang buat diari yang asal tu lebih berharga. hehe. dia sendiri pun pernah nangis bila baca diari tu. *terharu*

aku sayang sangat semua kenangan tu. aku tak nak lupa satu pun sampai bila-bila. kalaupun jodoh tu bukan milik kteorg masa akan datang, aku tetap akan simpan diari tu. pernah tau aku berangan masa tengah tulis dalam diari tu, aku nak bagi anak aku baca diari tu sambil aku ceritakan macam mana aku dan papa dia jumpa. tu kalau aku ada jodoh kahwin dengan hero aku tu la. kalau tak, aku tetap akan cerita kan kat anak aku, dia adalah lelaki yang aku takkan pernah lupa. haha. berangan! *bukk! hantuk kepala kat dinding* XD

InsyaAllah. jodoh akan jadi milik aku dan dia.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011