▸ Bila Nadiah Sahmat datang gegarkan rumah aku -,-" ... ♬
Wednesday, June 27, 2012
♥ posted at: @9:40 PM



dah 3 hari aku amek cuti. hee~ semua sebab makcik yang makin gemok dari Shah Alam tu nak datang laa. haha. Nadiah Sahmat memang semakin menggemukkan diri dye. yessssssssss! XD

dye datang hari Ahad petang. malam tu layan cerita hantu sampai lebam. lepas tu nak pegi tutup paip air kat bilik air pun nak kena teman. hahaha.

esoknya, Mr.Boyfie and Chaom datang pulak. neee~ suke suke suke! Shafiq je xdapat turun Melaka sebab dye tercampak kat Utara sana tu haa. aku siap tepon dye time otw gie bandar tu. saje nak jeles kan atok tu. hahah.




first-first kteorg gie KMM dulu. sebab Yaya nak jumpa cikgu Isa. yayyyyyyyyyy! dapat pergi KMM balek even sekejap jep. heheh. suka aku. ya Allah.. rasa rindu sangat sangat sangat kat tempat tu.




lepas tu, kteorg terus gerak pergi MP. nee~ mana lagi la kann. tengok wayang cerita Vampire Hunter : Abraham Lincoln. BESTTTTT! sebelum tengok wyg, gie makan dulu la kann. kat Pizza Hut. dah lama tak makan kat situuu.

pukul 6.30 Mr.Boyfie dah kena balik Seremban. huwaaaa! sedihhh. :( rasa macam tak puas je jumpa dye hari nie. Rindu rindu rindu! yang sama

lepas hantar Mr.Boyfie, kteorg lepak kat JJ baru tu pulak. and tengok wyg lagi sekali. haha. cerita Madagascar. aku dah tengok sebenarnya cerita tu. tapi bdk2 nie nak tengok an, layan kan ajeee. :)



aha! aku sempat beli Shirt yang sama ngan Yaya. nee~

okey, now cerita hari Selasa pulak.




hari Selasa aku, Yaya ngan mama gie mandi-manda kat Wonderland Melaka. saje nak try mandi kat water theme park situ kan. and as a result, TAK BEST langsung! GRR! memang first time and the last la kann pergi situ. tapi takpe lahh. best jugak bila da layan gila makcik sorang tu. hahah.


kasut kteorg sameeeeeee! ^^

lepas dah mandi-manda, kteorg gie Mydin. dapat shoppingggggg! heheh. suke suke suke! aku ngan Yaya beli kesut raya yang samaa. hehe. then aku ada beli beg yang warna sama ngan beg dye. hahah. dah macam kembar pulak. sib baik laa yang dalam aku tak nak same ngan dye kannn. muahahahha XD

well, hari Rabu dye dah kena balik Shah Alam. huwaaaaaa! sunyi la aku lepas nieeee. tak dapat nak kacau lemak-lemak dye lagi. hahaha. takpe lah. InsyaAllah, kita jumpa lagi. btw, aku bersyukur sangat dapat kenal someone bernama Nadiah Sahmat kat KMM tu. :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011