▸ mungkin aku dah terminat Najwa Latif sekarang nie? ohh tidakkkk. mungkin ke? ... ♬
Sunday, June 10, 2012
♥ posted at: @7:56 PM



sejak akhir-akhir nie aku rasa macam.. aku dah terminat Najwa Latif? kyaaaa! tak mungkin. tak mungkin. err mungkin ke? >,<"

ahhh tak kesah la tu. aku minat lagu dia je bukan dia. kot? haha.

Lirik Lagu Sahabat – Najwa Latif ft. Syamkamarul, Sleeq

[Najwa Latif]
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

[Syamkamarul]
Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku
Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu

Kau ada di setiap tawa
Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

[Sleeq] RAP
Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatar
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tapau

[Najwa Latif dan Syamkamarul]
Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku

nie la lagu dia yang aku tengah layan sekarang nie. err dah lama keluar eh? haha. soo sorryy. tak bukan la jenis yang uptodate sangat. aku tau pasal lagu nie pun sebab dengar dalam kereta member. haha. btw, aku suka liriknya, rentak lagunya, suara penyanyi lelaki tu dan..dan..suara penyanyi perempuan tu. ohh tidakkk. aku admit. aku minat Najwa Latif sekarang nie. -,-"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011