▸ Azam tahun baru. Takde lah awal sangat kan? ... ♬
Thursday, December 26, 2013
♥ posted at: @3:03 AM


Assalamualaikum..

Tahun 2013 akan melabuhkan tirainya tak lama je lagi. Tahun 2014 pula bakal menjelma dengan seribu tanda tanya. Tahun baru semestinya berkaitan dengan azam kan? Anis, bukan Azam hang ya. haha. percaya tak aku sekali pun tak pernah pasang apa-apa azam tiap kali tahun baru. Azam hanya dicanang dibibir bukan terukir dihati. Tu bukan azam namanya. 

Well, for the first time in my life, aku akan pasang beberapa azam pada tahun baru yang akan datang ni.

First thing is my final. I'm gonna do my best and get in dean list once again. InsyaAllah. Second, I'm gonna try to diet and maintain my workout everyday like SERIOUSLY. *muka serius ni* Third, aku plan nak deco bedroom aku. Macam nieeeee ; 


or


or


or



Well, my room is totally not like in those pictures. Tapi, still aku akan cuba yang the best! 

Okay, setakat ni tu je lah azam aku. Nothing much. Nothing big. Aku suka life yang simple and just follow the flows. Just try get whatever I want. And the result? Just put it at back first and accept whatever it is. 

Ohh it's 3 am now. Nite peeps.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011